lördag 18 oktober 2014

Pysselvänner

Hej på er!
Här kommer ett kort som jag vill tillägna alla mina pysselvänner.
Såhär på hösten så lever ju pysselvärlden verkligen upp med alla pysselträffar som kommer igång nu när vädret blir kallare och man med gott samvete kan hålla sig inne och pyssla. Så på kortet har jag maskerat ihop en bild med tre vänner påväg till en pysselträff. Med texten på detta kortet vill jag även visa er hur man kan använda flera olika textstämplar till att skapa en egen textrad och jag tycker det blir extra kul med blandade typsnitt.
Stämplarna jag använt är:
“pyssel” V755
“och vänner” V492
“får själen” V387
“på gott humör” V750
Trädet V9
Staketet V700
Damen till höger V731
Damen i mitten V11
Damen till vänster V506


Lämna gärna en kommentar och tala om vad ni tycker.
Tack för titten!
//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar