fredag 22 juli 2011

Studentkort Vintage

Hej på er!
Här kommer studentkort nummer två, som jag lovade er igår!
Det här kortet gjorde jag till en tjej som skulle firas.
Som ni ser så blev det väldigt mycket distressande på det här kortet, färgen är "vintage photo" och oj vad trött jag var i armen efter att ha färgat in allt.

Även studentstämpeln som jag använt här kommer från Arkivet.

Pappret som jag har använt kommer ifrån en helt underbar serie papper ifrån Pion Design.

För att få stämpelmotiven något olika so har jag, där texten är vit använt mig av resistteknik och på resterande har jag bara stämplat med "Vintage photo".

Här ser ni hur kortet ser ut när man öppnar det. Vad jag tycker är extra kul med det här kortet är att man kan lägga saker i, som pengar, choklad m.m. Som ni ser på bilden under så lade jag i ett enkelt kort så att det blir lättare att skriva en hälsning.

Här är då det lösa kortet uttaget och ligger bredvid

Och såhär ser baksidan ut. Stansen jag har använt till remsan runt kortet är "Martha Stewart - Doily lace".

Tack för titten!
//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar