lördag 23 juli 2011

Grattispåse

Hej!

Idag blir det en födelsedagspåse som jag gjorde till min vän M.

Även den här började som ett experiment med produkter, jag stämplade en text och skvätte lite Vintage photo refill och gick sedan lös med Crackle paint -rock candy och -picket fence.

Grattiskramar-stämpeln kommer ifrån Arkivet och är stämplad på en vanlig manilla tag som jag distressat något, med Walnut stain.

Här ser ni en närbild på dekorationerna. Vi börjar från botten med en spetskant stansad med "Doily Lace"-stansen från Martha Stewart. Därefter sitter en avriven remsa wellpapp, på den har jag satt en helt underbar blomma från Prima, jag gillar verkligen den, glittrig och fin!

För att göra dom små rullarna så har jag tagit två bitar papper i liknande färs som påsen, rivit kanterna och stämplat samma text som på påsen.

Jag använde sedan ett penselskaft för att få en jämn rullning på dom och sedan knöt jag fast lite gammaldags snöre och alltihop fick mer crackle paint på sig.

Tack för titten!!

//Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar