måndag 31 mars 2014

I´m in the spotlight!!!

Today is a very special and happy day for me and my crafts!
I have been selected to be in the crafter spotlight at:


It´s an honor and a pleasure to be featured for my crafts.
Please check out my time in the spotlight and if you like what I´ve made,
please leave a comment and also remember to follow my blog.

Thanks for your visit!
//Tina
_____________________________________________________________

Idag är en väldigt speciell och glädjefylld dag för mig och mitt skapande!
Jag har blivit vald att stå i rampljuset hos:


Det är en ära och ett nöje att bli uppmärksammad för mitt pyssel.
Ta gärna en titt på min stund i rampljuset och om du gillar vad jag har skapat,
lämna gärna en kommentar. Och kom också ihåg att bli följare av min blogg.

Tack för titten!
//Tina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar