torsdag 19 september 2013

En liten fågel viskade... - A little birdie told me...


Hej på er!

Idag tänkte jag visa er ett grattiskort som jag började på när jag var på Surtescrappen i början på månaden.
Efter många om och men, råd från mina pysseltjejer och en gnutta velande, så fick jag äntligen valt mönsterpapper till kortet och blev så nöjd.
____________________________________________________________
Hi there!

Today I want to show you a happy birthday card that I started om at a crop in Surte, in the beginning of the month. After a lot of fussing about, a lot of advice from my crafting girls, I finally made my mind up about the patterned paper for the card, and I´m really pleased with the result.


Tack för titten! - Thanks for visiting!
//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar