fredag 30 juli 2010

Morgonstund...

... har snart frukost i mun.

Ja, strax skall jag ta mig lite frukost, jag hoppas på att det skall bli ett uppehåll i regnet där ute när jag går till jobbet senare. Jag vill inte bli blöt!

Nu på morgonen har jag faktiskt småtittat på en dokumentär om Mark Twain.
En fascinerande men mycket sorglig livshistoria.
Han och hans familj skulle verkligen behövt en kram!

Ja ja, nu ska jag leta rätt på lite frukost, hehe.
Jag tänkte i alla fall visa er ett kort jag gjorde till min svägerska när hon fyllde år.

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Men Tinis!
    Var fin DU är :) Är det ett nytt foto? Har du gått ner i vikt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kortet var verkligen jättefint :-) Det är många som har kommenterat det när de har sett det på bänken här hemma!

    Hoppas att ni har det bra! Kramar från svägerskan!

    SvaraRadera
  3. Linda, Fotot är från juni, när vi hade picknick i botaniska trädgården. och nej tyvärr går vikten bara upp, men det skall jag sätta stopp för nu.
    Kram

    Satu, vad roligt att höra! vi har det jättebra, hoppas allt är bra med er! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket underbart vackert kort! :) Tycker det är svårt att göra kort utan någon motivstämpel, därför är det så inspirerande när man ser personer som är duktiga på det. :)

    Kramar Emelie

    SvaraRadera